Alle priser er eksklusive mva. Alt arbeid blir loggfort og faktureres per påbegynte time. Tjenestene faktureres månedlig forskuddvis med opptil 30 dager betalingsfrist.
Alle våre supportavtaler gir tilgang til vårt ticket system og blir automatisk merket i forhold til tjenestenivå på avtale. Tilgang til supportavtale koster 1.350,- per mnd. Telefonsupport faktureres per 15 minutter. Supporthenvendelser registreres som 15 minutters arbeid.
Ved større arbeid med oppdateringer vil timeforbruk utover det som dekkes i SLA avtalen, faktureres med normal timepris.
Timespris på våre tjenester kan endres med 1 måneds varsel. På inngåtte avtaler gjelder inngåtte priser i 12 måneder og kan deretter endres med 3 måneder varsel.
Integrasjoner mot tredjeparter og vedlikehold av dette avtales per epost og etter behov.
Hastesaker og akutt support innenfor kontortid(mellom kl 08.00-16.00), faktureres per påbegynt 15 minutter
Hastesaker og akutt support utenfor kontortid (mellom kl 16.00-21.00), faktureres per påbegynt 15 minutter
Telefonsupport faktureres per 15 minutter. Supporthenvendelser registreres som 15 minutters arbeid.
Hastesaker og akutt support utenfor kontortid (mellom kl 21.00-07.00), faktureres per påbegynt 15 minutter.
Alt arbeid blir loggført og faktureres per påbegynte time